اتوبوس‌های آلمانی به خیابان‌های مشهد می‌آیند| ورود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال ۱۴۰۳ + فیلم تاکسیران امانت‌دار مشهدی سه میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند استفاده ۳۷ درصد مشترکین مشهدی از پاداش صرفه جویی آب (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) رینگ پیرامونی بوستان کرامت مشهد ۶۵ درصد پیشرفت داشته است | عملیات احداث این پارک تا مرداد به پایان می‌رسد تعیین تکلیف یک زمین ۲۰۰۰ متر مربعی در منطقه ۹ شهرداری مشهد گلایه مردم از جولان معادن شن شویی و استخراج ماسه در  حوالی آرامگاه فردوسی جشنواره گل‌های اطلسی در باغ مشهد برگزار می‌شود ترافیک پرحجم در میدان آزادی، تقاطع کلاهدوز و میدان بهارستان مشهد (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولد ۱۹۱ نوزاد در مأموریت‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه مشهد جزئیات طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط‌۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | درخواست جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در یکی از کوچه های بلوار امیریه‌ مشهد + پاسخ گذری بر تاریخ کوچه وحدت ۲۵ که روزگاری چسبیده به برج و باروی مشهد بود گلایه ساکنان بهمن‌۱۹/۴ مشهد از معضل رهاشدگی اراضی بزرگ‌مقیاس این محدوده برش ۸۲۴ اسکلت ساخت‌وساز غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ ورود ۴۱۰ اتوبوس‌جدیدبه مشهد تا پایان سال حریم امن مشهد برای سرمایه‌گذاران با تأیید طرح پهنه‌بندی حریم شهر نجات بانوی مبتلا به سکته مغزی فریمانی از طریق اورژانس هوایی
سرخط خبرها

آیت‌الله علم‌الهدی: مدیریت شهری در دوره جدید موفق بوده است| نفع واحد‌های صنعتی باید متوجه مردم خراسان رضوی باشد

  • کد خبر: ۱۳۰۹۲۹
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
آیت‌الله علم‌الهدی: مدیریت شهری در دوره جدید موفق بوده است| نفع واحد‌های صنعتی باید متوجه مردم خراسان رضوی باشد
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: یکی از چالش‌های موجود، آن دسته از واحد‌های صنعتی هستند که وضعیت آن‌ها سازمان‌دهی نشده است. در این باره، باید شرایطی ایجاد کرد که نفع واحد‌های صنعتی متوجه مردم استان باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی صبح امروز در دیدار با فرماندار مشهد که با حضور بخشداران شهرستان به میزبانی دفتر نماینده، ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از رموز موفقیت در مدیریت شهری هم این است که ظرفیت‌ها به صحنه آورده شوند و در جهتی استفاده شوند که به حل مشکلات مردم و خنثی‌سازی بحران‌ها بینجامد. در مشهدالرضا(ع) هم ظرفیت‌های فراوانی وجود دارد و از نماز جمعه گرفته تا آستان قدس رضوی، حوزه علمیه خراسان و دانشگاه‌های مادر، باید از این بستر‌ها استفاده شود.

وی افزود: فرمانداری در دوره جدید شرایطی را ایجاد کرد که صحنه از ستاد جدا شود و فرماندار سخت‌کوش و انقلابی مشهد در همه عرصه‌ها در خط مقدم رسیدگی به مشکلات و پیگیری مطالبات مردمی در میدان بود. به برکت همین مجاهدت‎ها، اگرچه در سال گذشته، مشهدالرضا(ع) شاهد وقوع بحران‌هایی بوده و دشمن تلاش داشته تا با برنامه‌ریزی دقیق، توطئه‌های فرهنگی خود را در شهر امام رضا(ع) اجرا کند، اما به لطف خدا، برکت عنایات خاصه امام هشتم و البته مدیریت انقلابی فرماندار و مدیران اجرایی شهر، نه‌ تنها همه این بحران‌های خنثی‌شده بلکه فعالیت‌های مثبت بسیاری هم صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اجرای صحیح و کامل طرح‌های اصلاح نظام اقتصادی و هدفمندسازی یارانه‌ها نیازمند اراده جهادی در متولیان امر بود و خوشبختانه از موضوع نان گرفته تا پیک‌های زیارتی، مشهدالرضا(ع) با کمترین آسیب این مراحل را پشت سر گذاشت.

آیت‌الله علم‌الهدی ضمن تأکید بر ضرورت توسعه بخش‌های شهرستان مشهد گفت: متأسفانه در مشهد یکی از چالش‌های بسیار آسیب‌زا، مشکل بخش‌هایی است که شرایطی بین روستا و شهر دارند و اگر قرار باشد با دیدگاه توسعه روستایی به آن پرداخته شود، از ظرفیت‌های شهری آن غفلت می‌شود و اگر بخواهیم با نگرش توسعه زیرساخت‌های شهری به این بخش‌ها توجه کنیم، اهمیت حفظ بافت روستایی آن نادیده گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: در بخش احمدآباد، دهسرخ یکی از روستا‌های منزوی منطقه است درحالی‌که اگر به ظرفیت‌های مربوط به حوزه پذیرایی از زائران امام رضا(ع) و ایجاد دسترسی‌های پیاده و سواره از این منطقه به مشهدالرضا(ع) توجه شود، می‌تواند هم از نظر اقتصادی و هم از نظر ارتباطی، گنج پنهان توسعه و تعالی این بخش و کل استان باشد. علاوه بر این، بخش رضویه هم با وجود برخورداری از ظرفیت امامزاده یحیی(س)، امکان توسعه زیادی دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در انتها بیان کرد: یکی از چالش‌های موجود، آن دسته از واحد‌های صنعتی هستند که وضعیت آن‌ها سازمان‌دهی نشده است. در این باره، باید شرایطی ایجاد کرد که نفع واحد‌های صنعتی متوجه مردم استان باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->